Online sessie voor voorzitters: Hoe verdeel je het werk binnen de adviesraad?

Hoe verdeel en organiseer je het werk binnen je lokale advies- of cliëntenraad? Een belangrijke vraag. In eerdere sessies gaven voorzitters aan dat ze graag eens met elkaar in gesprek wilden over dit onderwerp. Hier geven we graag gehoor aan middels deze online sessie op vrijdag 14 mei. Met elkaar wisselen we ervaringen uit: werk je met werkgroepen, met commissies of taakvelden? Of verdeel je werk en thema’s juist onder portefeuillehouders? Worden adviezen binnen de werkgroep geschreven of is de hele adviesraad hiervoor verantwoordelijk? En wat is de rol van de voorzitter: neemt deze plaats in een werkgroep, of juist niet?

Waar en wanneer

Deze online sessie vindt plaats op vrijdag 14 mei van 10.00 – 11.30 uur. De sessie vindt plaats via de videotool Zoom; u ontvangt vooraf een handleiding voor het gebruik van deze tool.

Meer lezen en/of aanmelden >>>

©2020-2021 Koepel Adviesraden Sociaal Domein | Disclaimer | Privacy verklaring | Sitemap

Secretariaat
Zalmsteek 21
3192 MC Hoogvliet-Rotterdam